zondag 9 december 2012

Maak een statement met vintage



Welkom in mijn –kleine- wereld van vintage! Iedere ochtend wanneer ik mijn kantoor binnenloop waan ik me in een wereld van vroeger -en vanochtend was mijn uitzicht extra mooi!

De kleding, accesorires en schoenen zijn stuk voor stuk uniek. Niks plaats ik op de website zonder dat ik het item goed heb bestudeerd. Het materiaal, kleur en vorm vind ik erg belangrijk. Kleding moet een verlengstuk zijn van jezelf en vintage kan je dagelijkse look net dat beetje extra geven.




Een kleine greep uit het aanbod van VintageStore! Ik houd van mooie stoffen en let altijd goed op of een kledingstuk net dat beetje extra heeft. Ik vind kleding van vroeger interessanter dan kleding van nu. Ikzelf draag graag goede basics met een opvallend item zoals een vintage tasje of riem.



Bij ieder item dat ik vind vraag ik me af wie het heeft gedragen en hoe haar leven eruit zag. Wat zou ze doen en nog belangrijker- wat zou ze nog meer hebben en wat was haar stijl? Hoe gaaf is het om een stukje geschiedenis met je mee te dragen iedere keer als je een mooi vintage stuk uit de kast pakt?!





Alles wat glimt vangt mijn blik. Zilver, goudkleurig of brons of juist kleur. Met of zonder steen, de kettingen, armbanden en broches zitten vol met verhalen van vroeger. Als ik de sieraden selecteer let ik vooral op het materiaal en het design. De ontwerpen van vroeger hebben zoveel stijl!

Ik draag zelf weinig sieraden maar ik houd van een unieke vintage look. Gebruik een eye-catcher om je outfit helemaal af te maken. Zoals deze mooie kettingen op de foto, zo geef je je outfit een instant feestgevoel!

Of je nou voor een klassieke look gaat, of juist helemaal hip, maak je outfit compleet met vintage!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten