woensdag 24 februari 2010

Nieuw serviesje! Biltons 70s dinner ware..


We waren er weer eens aan toe, maar ik wilde natuurlijk wel iets aparts hebben...
Dus snuffelde ik er lustig op los en vond een begin bij Doortje!
Een puntgaaf Engels servies van Biltons uit de jaren 70. Het zijn er wel 2 verschillende soorten, dus het is echt zoeken geblazen naar de andere onderdelen.
Maar ik ben op de goede weg, want inmiddels heb ik van de bloemen scroll al 6 dinner plates & bowls gevonden op de Engelse eBay!
Mijn moeder zal het wel spuuglelijk vinden (heeft het nog niet gezien), maar het is voor mij net het juiste accent in ons strakke & super moderne interieur. Want er zijn geen krulletjes & tierlantijntjes toegestaan volgens mijn hubby--hij houdt van no non-sense antraciet & glimmend zwart. Daarin verschillen we als dag en nacht; dat mag wel duidelijk mag wezen. En natuurlijk wil ook hier en daar (door lekker mijn zin door te drijven) mijn stempel op het geheel drukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten