donderdag 10 januari 2013

VintageStore Movies



HBO Girls 
                                                                      
Een paar jaar geleden was ik helemaal in de ban van Sex and the City. Het Fantaseren over leven in New York met designer kleding die ik betaal met het schrijven van een column over de irritaties van het andere geslacht.  Daarnaast natuurlijk genoeg tijd overhouden om elke dag te lunchen met cosmopolitans en sla. Helaas hielden de dames na zes seizoenen het voor gezien en moest ik verder fantaseren met kijken naar oude afleveringen.





Gelukkig was er de genie Lena Dunham die mij HBO Girls bracht. Zonder designer kleding en dure lunches, maar wel het echte leven, waarin te zien is hoe vrouwen van in de twintig zich staande proberen te houden in New York. De serie richt zich op een humoristische wijze op problemen die niet alleen te maken hebben met relaties, maar ook het vinden van banen en de vraag hoe de huur elke maand betaalt moet worden. Ik ben fan en voel me nu geen Carrie meer, maar meer een Jessa….of misschien toch wel Hannah?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten