zondag 24 oktober 2010

knitted pants


Deze herfst/winter heeft h&m een gebreide broek in de collectie. De broek is afgewerkt met een kleurrijke Noorse print. Meerdere Designers hebben de gebreide broek met Noorse print in hun collectie, maar h&m is betaalbaar en ik wil hem hebben. Meteen begon mijn zoektocht. In de winkel, online, nergens was de broek nog te vinden. Het verdriet werd erger toen ik een meisje zag met DE broek. Hij zag er lekker warm uit en zeker fashionable.Terwijl ik mijn koude spijkerbroek ophijs om te voorkomen dat er een bouwvakkersdecollete ontstaat, zag ik haar moeiteloos bukken en opstaan. In andere landen worden kilometers afgelegd met stiletto hakken en korte rokjes. Wij kunnen dat niet, dat is teveel moeite. Zodra wij iets zien wat mode is en ook nog comfortabel, zullen wij het kopen. Ik probeer te concluderen waarom de broek er niet meer is. Tja waarschijnlijk zullen we hem voor de dubbele prijs op marktplaats moeten kopen of toch onze moeders lief aankijken om er zelf een te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten